Inspiratiesessie
Wat kan ik voor jou betekenen?
Hoe klantgericht communiceren?
Shoppen, bankverrichtingen of een afspraak maken bij de tandarts … We doen het allemaal online. Vanuit onze broekzak, zonder menselijke interactie. Heeft klantgericht communiceren nog wel zin dan? Zeker en vast. Want klanten willen zich gezien en gehoord voelen. Met klantgerichtheid maak je vandaag écht het verschil. Hoe fijn is het, wanneer je als klant voelt dat een medewerker er 100% voor je is? Aanvoelt wat je behoeften zijn en je écht wil helpen? En dat met een persoonlijke aanpak en oprechte glimlach. Heerlijk.
Tijdens deze inspiratiesessie laten we je proeven van de tien kerncompetenties om klantgericht te communiceren. Van productkennis en assertiviteit tot de creatie van een wow-ervaring. Met herkenbare voorbeelden. Op jouw maat. En weet: iedereen is welkom, want klantvriendelijkheid gaat ons allemaal aan. Of je nu in de retail, industrie, logistiek, horeca of gezondheidszorg werkt. Face to face, via mail of telefoon communiceert. Ons motto? Customers don't care how much you know until they know how much you care.