Wat klanten over ons zeggen
Filter op:
- toon alles
- training
- keynote
- coaching
Na de inspiratiesessie peilden we naar de meningen van onze collega's via een korte bevraging en ik geef zeer graag mee wat ze ervan vonden (zie afbeelding boven). We behaalden een hoge algemene score (voor het gehele evenement) en dit is vooral te danken aan de geweldige sprekers, Frederik en Gilles.
Graag wil ik Saya en Laure ook nog eens in de bloemetjes zetten (ik gaf dit ook tijdens ons event mee aan Frederik), want jullie zorgden voor een zeer fijne en vlotte samenwerking, waardoor dit event een wervelend succes werd!
Top job en een dikke merci! 💐💐
Anneleen Van Passel
Alles was weer super! Frederik bracht ons een boeiende 90 minuten die voor iedereen leuk was met een boodschap die zeker blijven plakken is. Voor sommigen verrassend en nieuw, voor anderen herkenbaar en verfrissend. Zeker een aanrader voor wie nog zou twijfelen.
Luc Vermeiren
’t was super qua impact! Heel fijn dat ‘ie op ’n zaterdag zo last-minute is willen langskomen. Heeft me op 2u tijd op een geheel andere manier naar voor ’n publiek staan laten kijken. Kon er onmiddellijk mee aan de slag en ’t publiek heeft ’t gesmaakt.
Kortom: niets op aan te merken, alleen maar lovende feedback 😊
Julie Van der Heyden
Het was fantastisch!
De verwachtingen waren redelijk laag bij het grootste deel van het publiek omdat men een droge uiteenzetting verwachtte en velen bleken nadien echt aangenaam verrast. Het beeldmateriaal zorgde voor een extra touch en grappige noot.
Marianne heeft dat werkelijk subliem gedaan! Goed ingespeeld op het publiek en ook de ‘gearrangeerde samenwerking’ met een collega was een schot in de roos want velen zijn er ingetrapt.
Karmen Middernacht
“We invited Frederik to bring an inspirational session at Skyline and he turned it into a truly memorable experience. Frederik has the ability to connect with the audience and to convey his message with clarity and impact.
His natural charm comes with a ton of useful insights and practical knowledge. The session was extremely well prepared and Frederik, like any good teacher, leaves you with more than just assignments, instead he passes on the spark of passion.”
Frederik Vandenberghe - CFO
Ik kon het toch niet laten om al even terug te koppelen, nl. dat de coaching érg inspirerend en leerrijk was.
Het is positief blijven nazinderen op weg naar huis. Dus het heeft zeker de nodige energie, nieuwe inzichten en een andere kijk gegeven om verder mee aan de slag te gaan.
Sarah Daniels, Laura De Blaere
Koudwatervrees voor de training spreken voor groepen? Heb je niet!
Frederik brengt in deze training spreektechnieken aan op een veilige, open, demonstrerende en inspirerende wijze.
Je wordt warm uitgenodigd om deze technieken te oefenen in een prettige, comfortabele sfeer met een top trainer.
Heb je wel: een boeiende afwisseling van theorie en oefenen, een kleurrijke syllabus als naslagtool, een drijvende motivatie en goesting om er direct mee aan de slag te gaan.
Topic: the keynote 'What can I do for you' (on customer-centric communication)
Feedback from the participants:
- nice overview of customer-oriented communication and mindset with a lot of practical examples
- Most mentioned things were obvious and intuitive, but in my case these obvious things are often forgotten or not applied. So, for me it was a bit of an eye-opener.
- [I liked] the way the speaker applied the competencies himself in his session.
- The ten key competencies were clear and interesting. It's nice having this overview of things I can keep in mind when communicating with a customer.
- The format of Frederik's presentations are always high quality. I'm a big fan of him. Good content, good interaction, good slides, good examples.
- He did a good job. It was clearly not the first time he gave this presentation. He was very well prepared and did the effort to also learn a bit about Skyline to adapt the content a little bit to our business. His exercices and "call to action" was good. He encouraged us to participate, but not to a level that we felt uncomfortable.
Vandaag hebben we die vorming gehad , ja of ja, de strategie van het geluk.
Het is jaren geleden dat ik zoiets heb gezien. Dit was echt zooooo goed.Het was zo echt en zo herkenbaar. Ik heb na de voorstelling nog even gepraat met Frederik. Echt super goed gedaan.
Gert Vandenreyt
Zoals vorige week al gezegd, maar hierbij nog een keer ook voor al jouw Imboorlingen, heel hartelijk dank voor jullie inzet vorige week tijdens de Foodservice Network bijeenkomst.
Ik zat bij jou in de groep en heb genoten van jouw concentratie, het inspelen op de situaties, het betrekken van alle deelnemers en de heel fijne uitleg.
Arjan de Boer
J’avais beaucoup d’appréhension, car c’est un exercice difficile pour moi, la prise de parole en public. Je suis libérée, et j’ai hâte de faire mon discours le 14/03.
- Je me suis sentie à l’aise avec mon groupe
- J’ai été boulversé mais Gilles ne m’a pas bousculé et je suis arrivée à 1 résultat que je ne croyais pas !
- J’ai pris beaucoup de plaisir
MERCI
Corinne
Hereby the team's feedback on the training session we had together :
- Training is spot on what we expected
- Very interactive session and authentic with lots of practice of the principles
- Not that much theory, but good tips & tricks, and that’s surely ok
- Smooth but very honest and constructive feedback – we were directly set in a safe environment
- Trainer was very good and living her principles to the fullest
Overall quite positive, and as expected also a kind of team building thanks to the fact we did it together, and in a pleasant atmosphere