Training
Wat kan ik voor jou betekenen?
Hoe klantgericht communiceren?
Stel je voor: alle klanten zijn tevreden over je klantenservice. Allemaal. Geen beklag achter je rug, enkel complimenten. Want “wow, op een mum van tijd staan ze klaar met een oplossing.” En “wow, ze begrijpen echt wat ik wil.” De klanten voelen zich gezien en gehoord, erkend in hun gevoelens. En vooral: geholpen met hun vraag. Nu, hoe groot is de kans dat de klanten zo over jouw service praten? Groot, klein, onbestaande? Na onze tweedaagse training: 100 procent!
Want we leggen je blinde vlekken bloot. Waar schiet je tekort in het klantencontact? Hoe pak je klachten aan? Hoe ontdek je de behoeften van de klant? Of hoe krijg je de klant zover om de factuur op tijd te betalen? We oefenen samen tien kerncompetenties en concrete tips richting klantgerichte communicatie. Zodat de klant opnieuw helemaal centraal staat. Doel? Een uitstekend resultaat op je volgende tevredenheidsenquête.