Wouter Marsoul

Wouter behaalde in 1996 een bachelordiploma Beheer, Toerisme en Recreatiemanagement. Zo werkt hij al zijn hele loopbaan in de luchtvaartsector: Sabena, United Airlines en vandaag bij Brussels Airlines. Daar ontwikkelt en beheert hij een B2B-portfolio en onderhoudt hij commerciële relaties. Elke dag achterhaalt hij de behoeften van de klant om de juiste oplossing te vinden en tot een win-win te komen. Vanuit de Imboorling-cockpit tilt hij als accountmanager elke klantenrelatie tot een hoger niveau.
Wouter Marsoul - klantenbeheerder bij Imboorling

Kernwoorden en passies

positief – enthousiast – creatief – resultaatgericht – nieuwsgierig


reizen – fitness – koken – lekker eten - nieuwe mensen leren kennen

Favoriet werkwoord

“Doen. Al van kinds af aan ben ik een doener. Toen ik acht was, heb ik thuis de hele bovenverdieping anders ingericht en iedereen een andere slaapplaats gegeven. Spannende dingen uitproberen of zaken organiseren, ik was altijd bezig. Nog steeds. Maar gelukkig is er iets veranderd. Wat ik nu doe, moet nuttig zijn. Betekenis hebben. Zoals iets doen voor een ander. Daar leef ik van op. Dat doet mij zelf goed. Meehelpen op een mosselfestijn voor het goede doel? Ik doe mee. Een fietstocht, een citytrip of een etentje met vrienden? Count me in. Het werkwoord vervelen staat niet in mijn woordenboek. Ik kan er niets aan doen. Of net wel natuurlijk. Ook thuis zit ik geen 5 minuten stil. Er is altijd wel iets te doen. Willen is niet genoeg, je moet het doen.”